maandag 30 oktober 2023

Mission Impossible

Queer Jews for Palestine
Bijna alle media, ook de alternatieven, blijken antisemitisch. Zo lijkt het voor iemand die al 20 jaar geen TV kijkt. Op Youtube is er slechts het "Christenen voor Israël" kanaal, dat de onverzuilde waarheid verteld over Israël en Gaza. Zowel de VS, als Rusland, als China, vallen Israël aan. Samen met Hamas. Door hun Twee Staten verlenging van de oorlog, wat ze "oplossing" of "vrede" noemen. En willen vredesbesprekingen doen, terwijl Hamas nog steeds zo'n 250 gijzelaars uit Israël ontvoerd heeft! Leugenaars! Zowat iedereen doet er aan mee op internet, het zal dus in de Nederlandse media niet veel anders zijn. De hele wereld is nu Nazi Duitsland geworden. Als je zegt dat je zionist bent, wordt je in elkaar geslagen, of je ramen, zoals op de Kristallnacht 1938. Dus, hoewel ik geen jood ben, ging op zoek naar een keppeltje om te dragen op straat. Liefst met een Israëlische vlag. Nog niet gelukt. Op Shalom voor Israël kan ik niet met Pay safe card betalen, dus ik haalde witte en blauwe wol en wat haaknaalden. Het keppeltje is nog niet klaar ... ik heb nog nooit gehaakt. Maar mocht dat alsnog lukken, kan ik mogelijk wat leuke plaatjes voor dit blog regelen. Er was al een Marokkaan die mijn richting in spuugde, toen hij de witte en blauwe wol zag die ik gekocht had. Ze waren slechts met drieën, niet echt een bedreiging. De joden die ik tegenkwam in dit land zijn heel wat kleiner dan ik, het zou me een eer zijn hun lijfwacht te mogen zijn. En gratis in deze tijden. Leve de geuzen.


Joden zijn soms niet echt behulpzaam in de strijd tegen antisemitisme. Jaja joden, u bent weliswaar het slachtoffer, maar kan u ook de schande begrijpen, die ik als goyim moet dragen, dat de mensen om mij heen zo door en door verdorven zijn? Bijna iedereen die ik ken is antisemiet, dat is niets nieuws. Mijn moeder was de eerste antisemiet die ik ontdekte. Ik ontdekte dat, toen ze me vertelde toen ik 11 jaar oud was, dat de joden "christus" hadden vermoord. Ik had toen al die moord gezien op de schilderijen van de papen, waarop het duidelijk te zien was, dat Jezus een Jood was, die vermoord werd door Romeinen. Maar ook alle volwassen kennis bevestigd dat feit, Pontius Pilatus was de Romeinse gouverneur die opdracht gaf voor de kruisiging. Kruisigen was de straf die Romeinen algemeen oplegden aan volkeren, niet alleen in Israël, wat de Romeinen Pallywood gingen noemen. Ja, sorry, ik had een hekel aan latijn, taal van jodenmoordenaars, daardoor altijd een onvoldoende, ik vindt Pallywood een prettiger woord. Engels is gebaseerd op de King James Bijbelvertaling uit 1611, die taal vind ik prima. FREE PALLYWOOD klinkt ook veel duidelijker, als het om de inhoud gaat. Ik heb veel interviews met Pallywooders gezien, ze herhalen met grote discipline steeds dezelfde leugens. Leugens geleerd op school, later in de media, liegen liegen liegen. Israël heeft Gaza nooit bezet, integendeel, het zijn de Arabieren die Israël al sinds 1948 tot oorlog dwingen. Israël is daar de underdog! Slechts twee landen daar hebben nu vrede met Israël: Egypte sinds 1979, Jordanië sinds 1994. Egypte had 31 jaar oorlog met Israël, Jordanië had 46 jaar oorlog met Israël. Als men daar vrede wil brengen, behoeft men alleen nog alle andere Arabische landen over te halen. Israël leek bijna een derde vrede te behalen, met Saoedi Arabië, voordat op 7 oktober Hamas de moorden en ontvoeringen beging.

    Vertaling:
  • Koran 2:191 "Dood de ongelovigen waar je ze ook vindt"
  • Koran 3:28 "Moslims mogen ongelovigen niet als vrienden nemen"
  • Koran 3:85 "Elke andere religie dan de islam is niet acceptabel"
  • Koran 5:33 "vermink en kruisig de ongelovigen als zij de islam bekritiseren"
  • Koran 8:12 "Terroriseer en onthoofd degenen die in andere geschriften dan de Koran geloven"
  • Koran 8:60 "Moslims moeten alle wapens verzamelen om de ongelovigen te terroriseren"
  • Koran 8:65 "De ongelovigen zijn dom; spoor de moslims aan om hen te bestrijden"
  • Koran 9:5 "Als de gelegenheid zich voordoet, dood dan de ongelovigen, waar je ze ook vindt"
  • Koran 9:30 "De joden en christenen zijn perverselingen, bestrijd ze"
  • Koran 9:123 "Voer oorlog tegen de ongelovigen die in jouw buurt wonen"
  • Koran 22:19 "Straf de ongelovigen met vuurkleding, ijzeren staven met haken en kokend water, en laat hun huid en buik smelten"
  • Koran 47:4 "Verlang niet naar vrede met de ongelovigen; onthoofd ze als je ze vangt"


Vuil tuig nu, al die lui die mee doen met de leugens. Er zijn ook Jezuïeten onderzoekers die antisemiet zijn. Johnny Cirrucci bijvoorbeeld, en Jörg Glizman. Erg jammer. Door hun antisemitisme, is het enorm irritant om hun informatie nog te gaan volgen. Eric Jon Phelps is geen antisemiet, maar die "gelooft" dat de aarde plat is. De vorm van de aarde is geen geloof, maar een feit dat aan te tonen is met bewijzen. Als dergelijke lieden zo gemakkelijk leugens gaan geloven, leugens die gemakkelijk te ontkrachten zijn na enig onderzoek, dan maken ze nog een heleboel meer fouten in hun onderzoek. Het maakt hun resultaten erg onbetrouwbaar. Lieden die geloven dat de aarde rond is, maar dat niet kunnen bewijzen, zijn in principe natuurlijk even dom als mensen die geloven dat de aarde plat is. Of vierkant, wat dan ook. Onderzoek kost tijd. Het kostte mij circa twee maanden, om de bewijzen te vinden dat de aarde bolvormig is. Ik had voor die tijd geen pretenties het te weten. Het kostte mij ook enige maanden onderzoek, om de waarheid te vinden over hetgeen de pers het "Israël-Pallywood conflict" noemt. Voor dien tijd, had ik daar gewoon geen menig over. Ik geloof datgene, wat ik ooit heb kunnen bewijzen. Dus ik geloof niet in de Hasjem, ik ken de Hasjem. Leve de geuzen.

Dat deze kaart nodig is, bewijst dat de aarde een bol of een cylinder is.
Op een platte aarde zou het namelijk overal even laat zijn.


Katholieken zijn heel "gelovig". Ze geloven dat ze christenen zijn. Maar als men de historische achtergronden van hun "christen zijn" observeert, valt het op dat de Katholieke Kerk het de katholieken eeuwenlang verboden heeft de Bijbel te lezen in de landstaal. De leerstellingen die men nodig heeft om "christen" te zijn, zijn alleen te vinden in de Bijbel. De bijbel is een boek dat 100% door zionisten, of joden zo u wil, geschreven is. Ja, ook het Nieuwe Testament is geschreven door Joden. De conclusie is dan: Een katholiek = iemand die het verboden is om christen te wezen, maar zich voor moet doen als een christen, het liefst die leugen zelf ook nog gelooft. De katholiek volgt niet de leerstellingen van zijn "christus", maar de leerstellingen van de Pontifex Maximus. Willem Frederik Hermans kreeg voor minder dan dit al een rechtszaak voor zijn debuutroman, dus ik vraag u nog eens aan mij de denken eventueel via de Wayback Machine. Weinig bezoekers hier, zo'n 10 per artikel, dus tracht uw eigen woorden te vinden om zaken hier te duiden, zodat het wat veiliger is. Linken is prima, ik ben blij met meer bezoekers, maar denk niet dat protestante contreien veiliger zijn! Integendeel! Dr. Nico Verhoef wordt enorm aangevallen op Youtube, Jezuïeten infiltreren het liefst protestanten. Het stikt er van daar. Ik merk het ook aan hun theologie, veel van de theologie van Gereformeerde en Hervormde gemeenten is enorm beïnvloed door de Jezuïeten. Als u een predikant kent die de Pontifex Maximus de roomse antichrist noemt, wat een volstrekt juiste term is gezien de logica eerder in deze alinea, zoals Johannes Calvijn dat ook deed, misschien is het een infiltrerende Jezuïet die daar ontheffing voor kreeg. Jawel, onderzoek naar infiltranten is leuk. Test zo'n man. Een infiltrant betrappen is zo ontzettend leuk, omdat een infiltrant die zijn dekmantel verliest ineens wat anders moet gaan doen, vluchten. Die infiltranten van de Jezuïeten Orde, ambiëren vooral top posities en sleutelposities, dus zie er op toe dat je in zo'n geval niet alleen bent, als je ze confronteert. Goede echte predikanten worden hard aangevallen, dus beschermt hen zoveel mogelijk, ze zijn als parels waarvoor men een heel landgoed zou kopen. Maar om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit een "calvinistische" predikant in Nederland Calvijn horen citeren over de roomse antichrist, een term de de basis zou moeten zijn voor elke Gereformeerde gezindte. Als een gemeente die term niet erkend, is het een roomse gezindte, of parochie. Geen wonder dat die gemeenten leeg liepen, Jezuïeten hadden hier veel succes.

Georgetown is de belangrijkste Jezuïeten universiteit in de VS.

Jezuïeten hebben niet alleen veel invloed via de kerken, ook via de films in bioscoop of tv. Bioscoop en TV zijn begonnen door de Jezuïet Athanasius Kircher, met zijn toverlantaren, en de enorme hoeveelheid Jezuïeten drama daarna. Het Duitse woord "kino" voor Bioscoop, komt van de Jezuïet Eusebio Kino uit Trente. Niet allemaal, Marvel Comic bijvoorbeeld begon als propaganda voor het Amerikaanse leger. Is het nog steeds enigszins. Dat is goed te merken aan Captain America. Marvel is daar ook open over, Stan Lee werkte lange tijd slechts voor defensie, dat is geen geheim. De cartoons verkochten echter zo goed, dat Marvel niet afhankelijk werd van defensie. Bij Mission Impossible is het anders. Ik keek afgelopen weken enige van die films, bijna elke keer moesten de helden voorkomen dat het Vaticaan gebombardeerd wordt. Het team in de hoofdrol heet IMF, Internationaal Monetair Fonds, een onderdeel van de CIA. De hele verhaallijn heeft een propaganda functie, waar overheidsinstellingen als de CIA en de politie als onschuldige helden worden neergezet, lastige burgers en rebellen tegen die instanties moeten uitgeschakeld worden. CIA is ontstaan uit de OSS. De OSS zag gedurende de Tweede Wereld Oorlog, dat Europese geheime diensten vele malen professioneler waren dan de OSS. De OSS meende dat ze niet genoeg agenten in het buitenland hadden, en besloten de fuseren met de geheime dienst van het Vaticaan, dat werd de CIA. De CIA zette later ook de Mossad op, dus infiltratie daar, in verband met rare fouten op 7 oktober, zouden geen verrassing moeten zijn. Mission Impossible is mogelijk een CIA productie, geen defensie zoals Marvel. De indoctrinatie is subtiel, ik zou er mogelijk ingetrapt zijn als ik 30 jaar jonger was. Nu heeft de VS veel geheime diensten natuurlijk, niet alleen de CIA. In al die geheime diensten, trachten de katholieken invloed en informatievergaring te verwerven, dus ik kan niet 100% met zekerheid zeggen dat het CIA is. Het kan bijvoorbeeld ook DIA zij, de geheime dienst die opgezet werd door de eerste rooms katholieke president van de VS, John Kennedy. De geheime dienst NSA is wat meer bekend. Ook de VS legeronderdelen hebben elk hun eigen geheime dienst. Maar zal iemand zonder theologische achtergrond wel begrijpen, dat het Vaticaan geen symbool voor christendom is? Protestanten, die niet apostaat zijn, erkennen de Pontifex Maximus niet als een christen. Ook voor de Russisch Orthodoxe gemeente, is het pausdom volstrekt irrelevant, eventueel blasfemisch.


Hier laat ik het bij.
In de uitleg, over slechts geloven wat eenmaal bewezen is, moet het duidelijk geworden zijn, dat onwetendheid de basis is voor bijgeloof. Bijgeloof in FREE PALLYWOOD of platte aarde. Jezus de jood zei, toen men hem vroeg hoe te bidden, zoek en ge zult vinden [Mattheus 7:7]. Dit zoeken naar de waarheid over een en ander, kost tijd en middelen. Katholieken doen dat onderzoek niet, want ze hebben nooit leren bidden van Jezus de jood, integendeel, ze bidden zoals de heidenen door herhalingen. De katholiek die dit leest, kijk uit, er staan bijbel citaten in deze texten! U kan daar voor in het vage vuur terecht komen!

Geen opmerkingen:

Wie financierde Pol Pot?

Pol Pot was voorheen docent op een Rooms Katholieke school, in het boeddhistische land Cambodja. Hij werd dus niet betaald door "Israë...