dinsdag 18 juli 2017

De Katholieken hebben de MH17 neergehaald.

Mijn onderbouwing voor de uitspraak is, ... ik hoop dat ik dit kort kan samenvatten ... dat Professor Willem Witteveen en Professor Joep Lange omgekomen zijn in de MH17.

Willem Witteveen was de nieuwe senator van Justitie. Dus die wist te veel, en zat in een lastige zetel van invloed. Zijn biografie wees uit, dat hij Cum Laude afstudeerde, zijn reputatie verdiende vanuit eerlijke wetenschap, dus dat hij op eerlijke manier geselecteerd is om senator van Justitie te worden.

Joep Lange was een HIV scepticus.
Nu ben ik geen medische deskundige, maar de term "HIV Scepticus" kan ik prima begrijpen, omdat ik bekend ben met veel corrupte zaken in de medische sector. Andere professoren trachtten corruptie rond Aids en HIV aan te tonen, maar kregen geen podium in de wetenschappelijke wereld, maar Joep Lange had dat wel.



Als precedent, is voor mij het gemakkelijkste de moord op Abraham Lincoln. En ook de vele moorden op dissidenten en "lastige" lieden door middel van vliegtuigrampen in de VS.

Er is uitstekend gedocumenteerd, dat Abraham Lincoln vermoord is door de Katholieken, ook al wordt dat geheim gehouden in het Nederlands onderwijs.
Hier een link:
http://www.truthontheweb.org/abe.htm
Er zijn vele andere bronnen die de moord op Lincoln door de katholieken toelichten. Als je meer bronnen wil inzien, kan ik die geven.

De politieke situatie in de Oekraïne is, het blijkt dat het westen van de Oekraïne enige tijd deel was van het Habsburgse rijk, daar dus rooms katholiek is, terwijl Oekraïne verder Russische Orthodox is, ook al lang voordat ze een deel werden van de Sovjet Unie. De "Russische separatisten", Russisch Orthodox, zitten in het oosten van Oekraïne.

 Complimenten als je mijn gedachtegang nog kan volgen.

Als je nu niet begrijpt waarom ik onderbouwd beweer dat de katholieken er achter zitten, vertel me dan waarom juist de rooms katholieke minister Frans Timmermans, die ook in Rome studeerde, de presentatie deed bij de leugens. De katholieke politieke connecties gaan nog veel verder, want staatssecretaris van de Oekraïne Yatsenyuk had in 2014 vijf audiënties met de paus.

Nog vragen?

Geen opmerkingen:

Wie financierde Pol Pot?

Pol Pot was voorheen docent op een Rooms Katholieke school, in het boeddhistische land Cambodja. Hij werd dus niet betaald door "Israë...