zaterdag 22 juli 2017

Simpele propaganda, Willy van Damme SJ

Kom ik een Nederlandstalige video tegen, stopte na enkele minuten omdat ik meende dat het propaganda is, gaat iemand reageren op mijn gezeik onder die video.

Ging die video weer draaien.
Dacht, zal toch eens kijken, misschien kan ik zien hoe de propaganda werkt. Blijkt dat er een Jezuïet in het gesprek zit! Wat men merkt aan zijn antisemitisme. Hij noemt George Bush een heilige, alsof die Willy van Damme een onschuldige katholiek zou zijn. George Bush werd door de Washington Post de eerste echte katholieke president genoemd.
Als je weet dat de Katholieken John F Kennedy hebben vermoord, dan is dat erg grappig.

Hier is dat artikel uit 2008, waar de quote vandaan komt.
A Catholic Wind in the White House
"...George W. Bush could well be the nation's first Catholic president."

In het interview op "verantwoordde Journalistiek", lol, noemt Willy van Damme juist die president een heilige. Maar wat zien we nog meer, hij schuift zijn hand over de leuningen van de stoel, alsof het penissen zijn. Ja, homo's, ik heb er genoeg van gezien. Een antisemitische homo. Ik zit niet te schelden hoor, ik ben em dankbaar voor de informatie. Hij kan hier reageren om zich tegen deze verdachtmakingen te verweren.



Willy van Damme zegt, dat Europa bestaat uit vazalstaten van de VS, maar hij gebruikte ook het woord kolonies. De Europese landen zijn een soort kolonies. Tsja, voor de argeloze professoren naast hem, die niet weten wat een reductie is, klinkt dat wel heel erg intellectueel natuurlijk. Het feit is namelijk, dat de Europese landen vazalstaten zijn voor de Jezuïeten, kolonies, reducties. Er sneuvelen geen Jezuïeten, want die werden verbannen uit Syrië vlak voordat de oorlog uit brak daar.

De Jezuïet Paolo Dall'Oglio SJ werd verbannen uit Syrië in 2012, voor de leiding die hij gaf aan een revolutie tegen de Assad regering. Paolo Dall'Oglio zou na zijn verbanning ontvoerd zijn geweest door zijn eigen militaire organisatie.



Ik wil bezoekers er op wijzen, dat veel Jezuïeten niet weten dat hun orde achter de moord op John F Kennedy zitten. Loyaal aan de roomse antichrist. De antichrist in Syrie en de Yazidi's daar die afstammen van de eerste christenen?

Geen opmerkingen:

Kritiek op Arabieren? NEIN!

Na twee jaar uitstekende informatie te hebben gegeven over de speciale militaire operatie in de Oekraïne, bleek vanaf 7 oktober 2023 dat...