zondag 19 november 2023

Idiote verkiezingen 2023

Op een politicus of partij stemmen die mee deed met de Covid-19 misdaden is geen optie. Dan blijven er drie partijen over: DENK, FvD en BVNL. DENK en FvD vinden dat de Joden zich niet mogen verdedigen tegen genocide, dus daar gaat men niet op stemmen. BVNL wil meer geld naar Oekraïne sturen, noemt de Russische speciale militaire operatie een oorlog, weet dus blijkbaar niet dat de Russische interventie tot doel had Russen in Oekraïne te beschermen tegen genocide door het Oekraïense leger. Daar wil men ook niet op stemmen. Zoals gewoonlijk, zocht men de domste Nederlanders te lande om de politiek te leiden. Er valt niets te stemmen. Daar kan ik dit schrijven mee besluiten, maar op sociale media kreeg ik veel vragen over Israël. Ik zeg altijd: De situatie Pallywood-Israël is gemakkelijk te begrijpen, als men de historische achtergronden kent. Daar sta ik nog steeds achter, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb door de jaren heen veel bronnen moeten raadplegen, om uit te vissen wat de waarheid is over het Israël-Pallywood conflict, voordat ik overzicht had over de situatie, zodat ik er een mening over kon hebben. Een hele korte samenvatting: Toen in 1948 Israël werd opgericht, verklaarden alle moslim landen de oorlog aan Israël. Sindsdien Hebben slechts twee van die landen vrede verklaard aan Israel: Egypte (1979) en Jordanië (1994).


Toen op 7 oktober dit jaar de pogrom door de pallywooders van Gaza plaats vond, waren er vredesbesprekingen tussen Israël en Saoedi Arabië. Als dat gelukt zou zijn, zou er nu een derde moslim land vrede met Israël verklaard hebben. Israëlische media praten telkens over steun door Iran aan Hamas, wat niet echt waarschijnlijk is, want Hamas is Soenie, terwijl Iran Shia is, maar er is natuurlijk de hoop vrede met Saoedi Arabië te bewerkstelligen. Saoedi Arabië is Wahabie. Wahabie is Soenie Islam, geen Shia Islam. Moslims bevechten elkaar evenveel als anderen, daar een diplomatieke rol in spelen is moeilijk, maar de moeite waard, als er een derde vrede mee bewerkstelligd kan worden. Dit verschil tussen Soenie en Shia Islam speelt een grote rol. Hezbollah bijvoorbeeld is Shia Islam, helpt daarom niet Hamas. Het zijn echter allemaal moslims, dus ze willen alle joden uitmoorden, zoals ze dat ook gedaan hebben in hun eigen landen. Hier een lijst van enigszins recente pogroms op joden in moslim landen:
Moefti van Jeruzalem Amin al Husseini und Adolf Hitler

Het meest idiote wat ik zag in de verkiezingscampagnes, was dat Geert Wilders van de PVV na 7 oktober zei te stoppen met onder de duim houden van islam. Als reden gaf hij aan, om gemakkelijker een coalitie te maken. Als hij dat vol houdt, kan zijn peperdure beveiliging ook opgeheven worden. Niet meer nodig. Ik zag veel mensen op sociale media zeggen over te stappen van FvD naar PVV, omdat Thierry Baudet vindt dat Joden zich niet mogen verdedigen tegen pogroms, maar zal PVV Israël blijven steunen? Als PVV geen vuist meer is tegen Islam, waarom zou iemand daar nog op stemmen? Vooralsnog, zien we de zogenaamde oppositie hun aanhang verjagen naar de Covid-19 maatregel partijen. Twijfelen aan de maanlandingen is terecht, werd tijd, de klimaat maatregelen zijn inderdaad onzin, maar als men de pogroms tegen Joden in hun land ondersteunt, dan begrijpt men niets van samenzweringen. Doet me denken aan Alan Watt, een samenzwering onderzoeker die ik enige tijd volgde, totdat hij begon over die zielige pallies. Als men de propaganda tegen joden niet doorziet, dan is men geen deskundige in samenzweringen. En wijlen Alan Watt had verder leuke vondsten, in de vele documenten die hij door worstelde. Zo ontdekte hij, dat de Covid-19 maatregelen gepland waren tot aan 2025, naar aanleiding van een document van de Wereldbank. Leuk om te weten, we hebben een van hun plannen enigszins kunnen stoppen! Ik klop mij dan graag op de schouder, ziet mijn publicaties inzake dit thema uit 2020. Thierry Baudet kan zich daar voor niet op de schouder kloppen, FvD was zelfs een van de eerste partijen die lock downs wilde instellen. Het was Robert Jensen die meneer Baudet van de onzin inzake overtuigde. Mij hoefde Robert Jensen niet te overtuigen, maar ik was blij met elke medestander.

De linkse partijen geloven allemaal in klimaatontkenners. Tsja, klimaatontkennners. Wat zou het IQ zijn, van iemand die gelooft dat er zo iets bestaat als klimaatontkenners? En dan de hele lijst van leugens meer waar links altijd aan mee doet, inclusief lock downs en wapens sturen naar Oekraïne. Pallywood, racisme, islam is vrede. LoL. Dus, zoals de reductie hier het altijd prachtig voor elkaar krijgt, CDA profileert zich als centrum, niet links of rechts, dus kan met iedereen in coalitie gaan. Voorheen KVP, nu dan Omtzicht. De katholieken Omtzicht en Timmermans die samen debatten houden. Neen, dat vindt Robert Jensen onzin, Jezuïeten hebben niets te maken met de Deep State! Toine Manders had onlangs een interview op Café Weltschmerz, die heb ik nog niet op idiotie kunnen betrappen. Nou, ik zal hem dan misschien niet uit moeten leggen wat een reductie is. Leve de geuzen.

Geen opmerkingen:

Wie financierde Pol Pot?

Pol Pot was voorheen docent op een Rooms Katholieke school, in het boeddhistische land Cambodja. Hij werd dus niet betaald door "Israë...