zondag 29 oktober 2017

Wachtwoord gevonden

Kan weer inloggen.

Spijtig dat ik me wachtwoord kwijt was. Want vele onderwerpen kwamen voorbij, waar wat over geblogd moest worden. Sigrid Kaag geïnstalleerd door 6'66, JFKfiles vrijgegeven door The Donald, Koerden verraden door de VS in Kirkuk, de waarheid over Daesh, antisemitische trollen, belastingverhogingen door de VVD in Rutte 3, vele dingen meer in de actualiteit. Maar natuurlijk ook vele andere achtergronden die het onderwijs en de media verzwijgen. Kon een commentaar op Maud Oortwijns blog redden over Klaas Bruinsma en Srebrenica, zal die zodadelijk eerst opladen.

Te verwachten nieuwe updates.
Hopelijk ook weer video's door Bosgeus binnenkort, mijn oude video's zijn bijna allemaal weer verdwenen van internet.

Je kan me inderdaad ook volgen op Twitter en Feestboek, maar ik houd die identiteiten liever gescheiden. Vaak ben ik de enige die bepaalde dingen weet over dit land, dus ik doe liever alsof ik verschillende lieden ben. Als ik er niet meer ben, heeft Nederland een groot probleem.

Geen opmerkingen:

Wie financierde Pol Pot?

Pol Pot was voorheen docent op een Rooms Katholieke school, in het boeddhistische land Cambodja. Hij werd dus niet betaald door "Israë...