dinsdag 26 november 2019

Ongehoord Nederland bij de NPO

Joost Niemoller en Arnold Karskens gaan een nieuwe NPO omroep opzetten, waar het de bedoeling is ongehoord Nederland aan het woord te brengen. De PVV, die al jaren in de Tweede Kamer pleit voor het afschaffen van de NPO, is helemaal in ze nopjes met deze nieuwe omroep. Ook Thierry Baudet is blij.

Maar het is toch niet genoeg om mij te bewegen weer TV te gaan kijken, want het enige wat Arnold Karstens schreef, voor zover mij bekend, over Jezuïeten in Syrië, was dat er een vermoord was, maar niet dat de Jezuïeten verbannen waren uit Syrië, vlak voordat de oorlog daar begon. Voor algemeen ontbrekende informatie, schreef ik tot op heden dit artikel. De verbanning van de Jezuïeten uit Syrië in de aanloop van de oorlog, waarbij de vervolging van Koerden en Yazidi's was een van hun speerpunten was, de samenwerking tussen soeni islam en katholicisme, zijn zaken waar weinig mensen weet van hebben. De reden daar voor is niet omdat het niet bestaat, maar vanwege Miranda Prorsus in de media, een encycliek die ook in het vorige blog al vernoemd werd.

Joost Niemoller kan bij mij eigenlijk niet meer kapot. Hij likete ooit een tweet van mij, waar ik de connectie legde tussen de Amsterdamse Jezuïeten Generaal Jan Roothaan en de VARA. Een journalist die dat leuk vindt, wekt bij mij veel vertrouwen. Joost plaatste 150.000 tweets en vinkte slechts 30.000 likes, dus het heeft enige betekenis.


Zal omroep ON de encycliek Laudate Si' ter berde brengen, om aan te tonen dat de klimaatveranderingsleugens, zoals andere milieu hoaxen, roomse propaganda is?

Geen opmerkingen:

Wie financierde Pol Pot?

Pol Pot was voorheen docent op een Rooms Katholieke school, in het boeddhistische land Cambodja. Hij werd dus niet betaald door "Israë...