woensdag 2 februari 2022

Ze begrijpen er niets van

Bronzen beeld van een Jezuïet in China
BLCKBX, Weltschmerz, Bakkie, Forum, PNN, Red Pill Journal, Andere Krant, Blue Tiger, nergens zal er ook maar een tipje van deze sluier opgelicht worden. Behalve in chat, of bij mensen die men spreekt op plekken. Enige jaren terug, kwam ik iemand tegen op het strand, die mij trachtte uit te leggen, dat de Jezuïeten de fluwelen tiran achter de schermen zijn. Ik vroeg hem niet, of hij dus een van mijn websites kende. Na onze dood, wetende dat hij en ik dus hoogstwaarschijnlijk niet zullen branden in het eeuwige hellevuur, zal ik hem bekendmaken wie ik was: Bosgeus, een eenvoudige geus uit Den Bosch. Leve de Geuzen, maar nog meer, leve de Hagenpredikanten die de revolutie die ons land stichtte mogelijk maakten; Nederland ontsnapte aan het Hellige Roomse Erste Reich. Nu dan weer bijna opnieuw verslagen door het Hellige Roomse Vierte Reich, de EU!

Verguld brons afgodsbeeld van de Jezuiet Matteo Ricci in Peking China
Links is gebrainwasht, rechts is geïnfiltreerd. Deze duidelijke waarneming van Barry Chamish, overleefde alweer het decennium. Prof Cees Hamelink overheerst BLCKBX, Robert Lemming SJ de historicus voor Forum, Tom Zwitser een geïmmigreerde Rooms paapse noorderling, Wouter Raatgever promoot een "Bataafse Republiek". En bij Weltschmerz, kan men soms Jezuïeten under cover horen interviewen, als men kon doorzien dat het theatrale Jezuïeten zijn. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Een jeugd gemanipuleerd naar atheïsme, door evidente propaganda in onderwijs en op TV. Nu dus ook nog Youtube. Atheïsme is nog gevaarlijker dan papisme, dus wat moet Bosgeus dan nog bloggen over Rooms Luciferisme? Big Bang, Neanderthalers, "biljoenen jaren" als verklaring voor effectief ontwerp van de Schepping. DNA is een overprofessionele code voor onze lichamen; hoeveel biljoenen jaren, voordat die handige koffiebeker toevallig ontstaat uit vallende rotsen?
Groenlinks mede opgezet door Opus Dei spion Ruud Lubbers, d66 opgezet door Hans van Mierlo, beiden werden geconditioneerd door de Jezuïeten van het Petrus Canisius College. PvdA gelieerd aan de Rode Haan, Jan Roothaan, de Jezuïeten Generaal uit Amsterdam.

Marmeren afgodsbeeld van de Jezuïet Matteo Ricci in Macau China
Een citaat van een commentaar over de oorzaken van de plandemie leugen, misschien werd het daar(Youtube) gecensureerd:
Communisme is opgezet door de Jezuïeten middels de reducties van Paraguay. Al sedert de 16de eeuw, kwamen de Jezuïeten aan het Chinese hof, dankzij Matteo Ricci. Het communisme dat er nu is in China, is dus opgebouwd over een periode van ruim 400 jaar. Die psychologische verklaringen die jullie gaven in dit interview, zijn dus niet meer dan onwetende speculaties. Verder kwam mij te ore, dat de Jezuïetenraad al meer dan 10 jaar in China zetelt. De verklaring die ik hier geef, verklaart ook de macht over de media en politiek in de westerse wereld. Er zijn 28 Jezuïeten universiteiten in de VS, maar in Europa zijn er bijna geen Jezuïeten universiteiten, omdat hier de Jezuïeten meestal verbannen werden, zelfs ook verbannen uit Katholieke landen. In Nederland werden de Jezuïeten het laatst verbannen in 1855, maar er zijn wel veel Jezuïeten in Nederland actief. De oprichter van d'66 bijvoorbeeld, Hans van Mierlo, werd opgeleid door de Jezuïeten van het Canisius college in Nijmegen. Dit verklaard waarom d'66 fanatiek de Covid pas wil doorvoeren. Jullie psychologische speculaties, verklaren dat gedrag van d'66 niet.
Hmm, 1 like. Iemand heeft het gelezen. Dat heb ik op dit Blog nog nooit meegemaakt. Het enige commentaar dat ik hier ooit kreeg, was de vraag of ik lid wilde worden van "de illuminatie". Ja, was bedreigend. Vooral omdat ik weet, wat "de illuminatie" zijn. Dat is, zoals de Jezuïeten zich noemden in de tijd van hun verbanning door de Roomse antichrist (1773-1814). Nouja, effectieve bedreiging is het niet echt, het is zelfs leuk om onderschat te worden. Om de Bijbel inzake te citeren:
Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan, en zullen grote tekenen en wonderheden doen, alzo dat zij (indien het mogelijk ware) ook de uitverkorenen zouden verleiden. [Mattheus:24:24]
Met andere woorden, de Jezuïeten menen, nadat wat ze mij en mijn land allemaal aangedaan hebben, zoals met hun agenten Napoleon en Hitler bijvoorbeeld, dat ik me bij hen wil aansluiten! Of ik dat zal doen, laten we dat maar in het midden laten. De bovenstaande Bijbeltekst is genoeg, om hen te doen schudden voor het Koninkrijk des HEERE HEERE. Leve de Geuzen, leve de onsterfelijke Admiraal Lumey!

En terwijl de landverraders van Gorkum branden in het stinkende hellevuur, verscheurd door waterspuwers in ultieme droogte, opgesloten in hun kubus, zal vergeving uitblijven, vanwege hun hellig verklaring uit 1867.

En u, geachte bezoeker? Zal u ook een bekering verwerpen? De keus staat u nog vrij, maar als u in de weg loopt, dan kan het Oordeel des HEERE u te snel zijn, om die keuze nog te maken.
Bekeert u van uw zonden, nu u nog de gelegenheid hebt.
Er zijn ergere dingen dan de dood. Zelfs, als het een pijnlijke dood is.

Geen opmerkingen:

Kritiek op Arabieren? NEIN!

Na twee jaar uitstekende informatie te hebben gegeven over de speciale militaire operatie in de Oekraïne, bleek vanaf 7 oktober 2023 dat...